Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Moniek Huiskes & Bart Aarts - WaarBenJij.nu Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Moniek Huiskes & Bart Aarts - WaarBenJij.nu

Buenos Aires

Door: Moniek & Bart

Blijf op de hoogte en volg Moniek Huiskes & Bart Aarts

13 November 2018 | Argentinië, Buenos Aires

Hola familia y amigos,

Na een voorspoedige vlucht zijn wij gisteren goed geland in B.A. Wat een verrassend leuke stad. Om de jetlag tegen te gaan en een eerste indruk te krijgen zijn we dezelfde dag maar direct gaan wandelen in de parken in de buurt van ons hotel waaronder ook de Japanse tuinen ( zie foto’s ) Tot onze verbazing hebben we nog 13 km gelopen. Gisteravond hebben we genoten van een echte bife de lomo y vino tinto . Heerlijk!
Vandaag hebben wij gefietst langs de highlights van B.A. Onze gids was een rasechte Amsterdammer die al 12 jaar hier woont. Hij had een boeiend en samenhangend verhaal over de geschiedenis van deze stad. Onder andere Evita, Maradonna de junta, de Malvinas, de dwaze moeders, de invloed van de Italianen ( corruptie, maffia en heerlijk ijs ) passeerden de revue. Ondertussen fietsten wij door la Boca ( kleurrijke maar arme wijk ) de oude haven, de wijk San Telmo ( hip) en de oude binnenstad met de plaza de Mayo.

Vanavond gaan wij naar een tangosalon voor een optreden en een diner. Daar hebben we veel zin in.

Morgen is het alweer onze laatste dag hier. Zoals jullie kunnen lezen hebben wij niet stilgezeten. Wij houden jullie op de hoogte.

• 14 November 2018 - 01:14

Patricia Kaldenbach:

Ha Bart en Moniek, fijn dat alles goed is verlopen en jullie het naar je zin hebben. Ik zie alleen geen foto’s?

• 14 November 2018 - 02:58

Sophie(tje):

Hoi mam en Bart,

Dit klinkt goed! En hoe toevallig dat een Amsterdammer jullie gids is! Geniet er lekker van en ik kijk uit naar het volgende verslag :-)

Liefs Sophie

• 14 November 2018 - 06:10

Marcel:

Dag Bart en Moniek,
    Leuk om jullie avontuur mee te lezen.
    BA is een mooie start.
    Veel plezier van MenM

• 14 November 2018 - 23:09

(Grote) Sophie:

Hoi hoi,
    Leuk foto's hoor (kon ze nu wel zien, maar de eerste keer ook niet)! Zo te horen vermaken jullie je prima! Leuk dat we zo op de hoogte kunnen blijven!
    Groeten,
    Sophie