Tango en zo - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Moniek Huiskes & Bart Aarts - WaarBenJij.nu Tango en zo - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Moniek Huiskes & Bart Aarts - WaarBenJij.nu

Tango en zo

Door: Bart

Blijf op de hoogte en volg Moniek Huiskes & Bart Aarts

15 November 2018 | Chili, Santiago de Chile

Bijna vergeten, maar we zijn ook naar een tangosalon geweest dinsdagavond. Meeslepende dans en muziek, maar ook een groot showeffect. Enkele mooie video’s gemaakt die ik helaas niet kan uploaden met de iPad. Het bijbehorende diner was weer rundvlees met rode wijn. We moeten oppassen dat we met dit gerecht niet “tegengegeten” geraken. Zie ook het verslag hierboven van Moniek. Foto’s volgen later.

  • 15 November 2018 - 18:09

    Gloria Heredia:

    Hola Moniek en Bart
    Que bueno escuchar de ustedes. Creo que Bart come mucha carne!
    Ik heb nog geen foto gezien. Komen ze later,denk ik.
    Geniet er van! disfruten mucho!



  • 16 November 2018 - 06:57

    Yara :

    Klinkt geweldig tot nu toe! Leuk dat jullie naar een tango show zijn geweest. Zelf ook nog een beetje gedanst? Ik ben enorm benieuwd naar alle kleurrijke foto's! Veel plezier daar en ik kijk uit naar een nieuw verhaaltje. X Yara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Moniek Huiskes & Bart Aarts

Actief sinds 10 Feb. 2008
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 16962

Voorgaande reizen:

11 November 2018 - 01 December 2018

Buenos Aires Argentinië & Carretera Austral Chili

09 Maart 2008 - 06 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: