Naar Chili en 1e etappe Carratera Austral - Reisverslag uit Puerto Montt, Chili van Moniek Huiskes & Bart Aarts - WaarBenJij.nu Naar Chili en 1e etappe Carratera Austral - Reisverslag uit Puerto Montt, Chili van Moniek Huiskes & Bart Aarts - WaarBenJij.nu

Naar Chili en 1e etappe Carratera Austral

Door: Moniek

Blijf op de hoogte en volg Moniek Huiskes & Bart Aarts

16 November 2018 | Chili, Puerto Montt

Hallo allemaal,

Gisteren stond in het teken van BA naar Chili,het begin van onze Carretera Austral,te komen.
Dus vanaf ‘s morgens 5 uur tot 18.00 uur waren we onderweg.
Maar alles verliep prima en relaxed en er stond een bijna nieuwe Nissan Xtrail voor ons klaar in Puerto Mont.
De grootste verrassing was het werkelijk prachtige hotel in Puerto Varas,met uitzicht op de vulkaan Osorno.
Hoe anders was vandaag! Zoals gezegd never a dull moment.
We hebben 2,5 uur stil gestaan op de Carretera,niet vanwege een file,maar door wegwerkzaamheden.De weg was gewoon helemaal afgesloten.Heel gewoon hier!Wel goed om ons Spaans bij te spijkeren,want dat is wel nodig.
Bij aankomst in het hotel in Hornopiren bleek er geen reservering te zijn,foutje van de organisatie.
Een lang verhaal kort: gelukkkig wel een kamer kunnen krijgen, maar dan wel met contant afrekenen!
Morgen gaan we op de ferry door de fjorden naar Caleta Conzalez met als motto : nieuwe ronde,nieuwe kansen!
Benieuwd wat Chili ons gaat brengen,qua natuur is het nu al prachtig!
Als de foto’s lukken,gaan jullie het ook zien!
Tot de volgende keer...

• 16 November 2018 - 20:33

Anna:

Wat klinkt het leuk daar! Als je niet het wachten en mis hotel telt. Ik hoop nog wat foto’s te zien!
    Anna

• 19 November 2018 - 06:10

Bob:

Lekker tempo hoor!
    Wat gaat er niet goed met Spaans? Spreken ze anders dan in de les?
    Het klinkt verder allemaal heel goed.
    Veel plezier in Chili.